Jedním z důležitých momentů loňského roku bylo zahájení přípravy nové marketingové strategie pro destinaci Kladské pomezí na období 2021-2025. Jejím hlavním cílem je dosažení společné, jasně čitelné marketingové komunikace regionu. Zpracovatelkou je paní Nora Dolanská, zkušená manažerka, která má bohatou praxi napříč službami cestovního ruchu u nás i v zahraničí.
Kladské pomezí, o.p.s. je neziskovou organizací, která již více než 20 let zajišťuje aktivity destinačního managementu a podporuje trvale udržitelný rozvoj cestovního ruchu v našem regionu. V posledních deseti letech bylo prostřednictvím jednotné marketingové komunikace společnosti investováno do rozvoje regionu více než 23 milionů korun, což se projevilo v navýšení počtu přenocování, který se od roku 2013 více než zdvojnásobil.
Na podzim loňského roku byla během on-line setkání s více než dvěma desítkami regionálních aktérů cestovního ruchu poprvé projednána analytická část připravované strategie na nacházející pětileté období. Mezi její hlavní myšlenky patří propojení značky s výrazným krajinným prvkem, intenzivnější spolupráce s Polskem či přesah do sousedních regionů. Díky tomu bude zajištěn progresivnější marketing, který by měl turistickou oblast Kladské pomezí dostat do širšího povědomí v celé republice a oslovit mladší generaci.
Dokument byl diskutován také v rámci pracovní skupiny složené ze zástupců samospráv, podnikatelů a neziskového sektoru. Na základě dotazníkového šetření, provedeného mezi několika desítkami poskytovatelů služeb v cestovním ruchu, byly do analytické části doplněny údaje za rok 2020. To umožní reflektovat aktuální změny způsobené koronavirovou krizí.
Konečné projednání strategie proběhne v průběhu února a do konce prvního pololetí letošního roku dojde k jejímu schválení.
Další zprávy /
po | 8.00–12.00 a 13.00–17.00 |
út | 8.00–12.00 |
st | 8.00–12.00 a 13.00–17.00 |
čt | 8.00–12.00 |
pá | ZAVŘENO pro veřejnost, zpracování agendy |
po | 8.00-12.00 pouze klienti objednaní emailem, telefonicky |
13.00-17.00 bez objednání | |
út | 8.00-12.00 pouze klienti objednaní emailem, telefonicky |
st | 8.00-12.00 pouze klienti objednaní emailem, telefonicky |
13.00-17.00 bez objednání | |
čt | 8.00-12.00 pouze klienti objednaní emailem, telefonicky |
pá | ZAVŘENO pro veřejnost, zpracování agendy |
po | 8.00-13.00 |
út | pouze klienti objednaní online |
st | 12.00-17.00 |
čt | pouze klienti objednaní online |
pá | ZAVŘENO pro veřejnost, zpracování agendy |
V ostatních dnech a v odůvodněných případech je možné se telefonicky nebo emailem domluvit, případně objednat prostřednictvím příslušného vedoucího odboru. Vedoucí odborů - kontakty
Klienty žádáme, aby při vyřizování svých záležitostí preferovali elektronickou formu. Pro veřejnost bude otevřena podatelna v budově radnice (Masarykovo nám. 40., přízemí) a podatelna v budově v Zámecké ulici v uvedených časech.