Dnes odpoledne převzali představitelé města Náchoda - starosta Jan Birke a místostarostové Jan Čtvrtečka, Pavla Maršíková a František Majer společně s ředitelem Městského střediska sociálních služeb Marie Jaromírem Vejrychem a vedoucím odboru sociálních věcí MěÚ Náchod Pavlem Schumou celkem 15 nových moderních polohovacích lůžek od společnosti PROMA REHA z České Skalice.
Město Náchod objednalo a nakoupilo celkem 13 postelí včetně nezbytného příslušenství (matrace, hrazdy, polohovací stolky) od místní firmy - PROMA REHA z České Skalice v celkovém objemu 355.500 Kč. Nákup bylo možné uskutečnit díky finančním prostředkům utrženým z prodeje roušek prostřednictvím rouškomatu vloni na jaře. Další dvě lůžka přidala firma jako sponzorský dar. Předání se proto osobně zúčastnil i jednatel společnosti Radek Jakubský.
„Protože je číslo 13 v mnohých zemích považováno za nešťastné, přinášející smůlu, rozhodli jsme se přidat ještě další dvě lůžka, a to jako dar od naší společnosti a zároveň jako naše poděkování Městskému středisku sociálních služeb Marie, a zaokrouhlit tak celkový počet lůžek na 15," uvedl při předání Radek Jakubský, majitel společnosti PROMA REHA.
„Rouškomat pomáhal před rokem všem Náchoďákům, teď pomůže výtěžek z něj našim seniorům zlepšit kvalitu života," uvedl starosta Jan Birke a dodal: „Před rokem byl symbolem solidarity mezi lidmi právě rouškomat. Jsem velmi rád, že ani po roce se solidarita nevytrácí. Proto si velmi vážím, že se k našemu záměru přidala i sama společnost Proma Reha, která je výrobcem těchto kvalitních lůžek, a další dvě přidala jako dar. Opravdu si cením každého, kdo pomáhá, navíc nyní, v této pro nás všechny velmi složité době."
V MěSSS Marie tak mají od dnešního dne nových 15 polohovacích postelí, což představuje významný posun na další desítky let dopředu, protože obnova vybavení probíhá jinak postupně, v řádu jednotek lůžek ročně.
Další zprávy /
po | 8.00–12.00 a 13.00–17.00 |
út | 8.00–14.00 |
st | 8.00–12.00 a 13.00–17.00 |
čt | 8.00–14.00 |
pá | ZAVŘENO pro veřejnost, zpracování agendy |
po | 8.00–12.00 a 13.00–17.00 |
út | 8.00–14.00 |
st | 8.00–12.00 a 13.00–17.00 |
čt | 8.00–14.00 |
pá | ZAVŘENO pro veřejnost, zpracování agendy |
po | 8.00–12.00 a 13.00–17.00 |
út | pouze klienti objednaní online |
st | 8.00–12.00 a 13.00–17.00 |
čt | pouze klienti objednaní online |
pá | ZAVŘENO pro veřejnost, zpracování agendy |
V ostatních dnech a v odůvodněných případech je možné se telefonicky nebo emailem domluvit, případně objednat prostřednictvím příslušného vedoucího odboru. Vedoucí odborů - kontakty
Klienty žádáme, aby při vyřizování svých záležitostí preferovali elektronickou formu. Pro veřejnost bude otevřena podatelna v budově radnice (Masarykovo nám. 40., přízemí) a podatelna v budově v Zámecké ulici v uvedených časech.