Dnes
Teplota: 12.0 °C

Životní situace


Pojmenování (název) životní situace

Výpis z Rejstříku trestů
 
Základní informace k životní situaci

  • při podání žádosti o výpis se ověřuje totožnost žadatele a správnost údajů údajů 
  • totožnost žadatele se ověřuje podle originálu platného osobního průkazu (občanský průkaz, cestovní pas, průkaz o povolení pobytu cizince) opatřeného fotografií.  
  • pracovnice kontaktního místa Czech-POINT ověří totožnost žadatele a potřebné údaje zadá do systému Czech-POINT.

 
Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

V této věci je oprávněn jednat občan.


 
Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Splnění všech požadovaných náležitostí.


 
Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

O výpis z Rejstříku trestů se žádá na kontaktních místech CzechPOINT.


 
Na které instituci životní situaci řešit

 

  • žádost o výpis z rejstříku trestů (dále jen „výpis") lze podat na každém obecním nebo městském úřadě, který je kontaktním místem CzechPOINT.

 

  • žádost o výpis z evidence Rejstříku trestů České republiky mohou osoby podávat také v cizině na zastupitelských úřadech České republiky, které za konzulární poplatek vyřízení výpisu a jeho doručení zprostředkují.

 

  • na Městském úřadu Náchod můžete žádost o výpis zrejstříku trestů podat na kontaktním místě Czech-POINT, které sídlí vbudově radnice na nám. T.G.M. čp. 40, přízemí, dveře č. 1.

 
Jaké doklady je nutné mít s sebou

platný osobní doklad opatřený fotografií (občanský průkaz, cestovní pas, průkaz o povolení pobytu cizince apod.).


 
Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

 Není třeba vyplňovat žádný formulář.



vzor_rejstrik.pdf


 
Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

poplatek za výpis je 100,- Kč v hotovosti


 
Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Žádost o výpis podaná v úředních hodinách je zpravidla vyřízena na počkání.


 
Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.


 
Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.


 
Elektronická služba, kterou lze využít

Tuto situaci není možné řešit zasláním žádosti elektronickou poštou.


 
Za správnost návodu odpovídá útvar

Odbor správní


 
Popis byl naposledy aktualizován

11.1.2014
 
Datum konce platnosti popisu

Konec platnosti návodu není stanoven.
 

Provoz MěÚ Náchod od 12. 4. 2021


 Radnice, Masarykovo náměstí 40

   po    8.00–12.00 a 13.00–17.00
   út    8.00–14.00
   st    8.00–12.00 a 13.00–17.00
   čt    8.00–14.00
   pá    ZAVŘENO pro veřejnost, zpracování agendy

 Budova MěÚ Náchod, Zámecká 1845

   po    8.00–12.00 a 13.00–17.00
   út    8.00–14.00
   st    8.00–12.00 a 13.00–17.00
   čt    8.00–14.00
   pá    ZAVŘENO pro veřejnost, zpracování agendy

 Budova MěÚ, Němcové 2020

   po    8.00–12.00 a 13.00–17.00
   út    pouze klienti objednaní online
   st    8.00–12.00 a 13.00–17.00
   čt    pouze klienti objednaní online
   pá    ZAVŘENO pro veřejnost, zpracování agendy

V ostatních dnech a v odůvodněných případech je možné se telefonicky nebo emailem domluvit, případně objednat prostřednictvím příslušného vedoucího odboru.

 Vedoucí odborů - kontakty

 Elektronická obsluha občana

Klienty žádáme, aby při vyřizování svých záležitostí preferovali elektronickou formu.
Pro veřejnost bude otevřena podatelna v budově radnice (Masarykovo nám. 40., přízemí) a podatelna v budově v Zámecké ulici v uvedených časech.

Provoz MěÚ Náchod od 12. 4. 2021


 Radnice, Masarykovo náměstí 40

   po    8.00–12.00 a 13.00–17.00
   út    8.00–14.00
   st    8.00–12.00 a 13.00–17.00
   čt    8.00–14.00
   pá    ZAVŘENO pro veřejnost, zpracování agendy

 Budova MěÚ Náchod, Zámecká 1845

   po    8.00–12.00 a 13.00–17.00
   út    8.00–14.00
   st    8.00–12.00 a 13.00–17.00
   čt    8.00–14.00
   pá    ZAVŘENO pro veřejnost, zpracování agendy

 Budova MěÚ, Němcové 2020

   po    8.00–12.00 a 13.00–17.00
   út    pouze klienti objednaní online
   st    8.00–12.00 a 13.00–17.00
   čt    pouze klienti objednaní online
   pá    ZAVŘENO pro veřejnost, zpracování agendy

V ostatních dnech a v odůvodněných případech je možné se telefonicky nebo emailem domluvit, případně objednat prostřednictvím příslušného vedoucího odboru.

 Vedoucí odborů - kontakty

 Elektronická obsluha občana

Klienty žádáme, aby při vyřizování svých záležitostí preferovali elektronickou formu.
Pro veřejnost bude otevřena podatelna v budově radnice (Masarykovo nám. 40., přízemí) a podatelna v budově v Zámecké ulici v uvedených časech.