Dnes
Teplota: 14.9 °C

Odbor obecní živnostenský úřad- kontakty

Pro žadatele a odesílatele emailových podání (žádostí) našemu úřadu:

Aby bylo zaručeno bezpečné podání a doručení Vaší e-mailové zprávy na Město Náchod a na Městský úřad Náchod (hrozba spamu, vyřazení po antivirové kontrole, chybné zařazení atd.), obracíme se na Vás se žádostí, abyste svoji emailovou zprávu prvotně zasílali na oficiální zveřejněnou elektronickou adresu úřadu podatelna@mestonachod.cz a ne na emaily jednotlivých zaměstnanců. Na adrese podatelny bude Vaše podání řádně zaevidováno a zpětně odeslána informace o jeho doručení. Cílem tohoto opatření je maximální zefektivnění vyřízení Vašeho podání (žádosti).
Děkujeme za zjednodušení naší práce.



Odbor obecní živnostenský úřad

Sídlo: Zámecká 1845
Telefon: 491 405 452
E-mail: martin.imlauf@mestonachod.cz
Vedoucí odboru:Ing. Martin Imlauf
Telefon: 491 405 452
E-mail: martin.imlauf@mestonachod.cz

Zaměstnanci odboru

jméno
funkce
klapka
(mobil)
E-mail :
Balcarová Lenka
kontrola
491405454
l.balcarova@mestonachod.cz
Imlauf Martin Ing.
vedoucí odboru
491405452
736613421
m.imlauf@mestonachod.cz
Klemencová Šárka
kontrola
491405451
s.klemencova@mestonachod.cz
Komárová Hana
registrace podnikatelů
491405455
h.komarova@mestonachod.cz
Matysková Irena Ing.
registrace podnikatelů
491405456
I.matyskova@mestonachod.cz
Ptáčková Leona
kontrola
491405453
778427302
l.ptackova@mestonachod.cz
Snášel Vítězslav
registrace podnikatelů
491405456
v.snasel@mestonachod.cz
Verner Štachová Jana
kontrola
491405451
j.stachova@mestonachod.cz
Žďárková Rita
registrace podnikatelů
491405455
r.zdarkova@mestonachod.cz

Provoz MěÚ Náchod od 26. 10. 2020


 Úřad:

po    26.10.2020    8-13
út 27.10.2020 10-15
st 28.10.2020 STÁTNÍ SVÁTEK
čt 29.10.2020 ZAVŘENO
30.10.2020 ZAVŘENO
po 02.11.2020 8-13
út 03.11.2020 ZAVŘENO



Objednaní klienti dle objednávkového systému v rámci elektronické obsluhy občana si mohou vyřídit své záležitosti v časech, na které jsou objednaní (příp. budou kontaktováni pro možnost přesunu termínu).

Provoz objednávkového systému zůstane tedy zachován v následujícím období s omezením na uvedené dny, tj. pondělí a středa.

Elektronická obsluha občana

Klienty žádáme, aby při vyřizování svých záležitostí preferovali elektronickou formu.
Pro veřejnost bude otevřena podatelna v budově radnice (Masarykovo nám. 40., přízemí) a podatelna v budově v Zámecké ulici v uvedených časech.

Provoz MěÚ Náchod od 26. 10. 2020


 Úřad:

po    26.10.2020    8-13
út 27.10.2020 10-15
st 28.10.2020 STÁTNÍ SVÁTEK
čt 29.10.2020 ZAVŘENO
30.10.2020 ZAVŘENO
po 02.11.2020 8-13
út 03.11.2020 ZAVŘENO



Objednaní klienti dle objednávkového systému v rámci elektronické obsluhy občana si mohou vyřídit své záležitosti v časech, na které jsou objednaní (příp. budou kontaktováni pro možnost přesunu termínu).

Provoz objednávkového systému zůstane tedy zachován v následujícím období s omezením na uvedené dny, tj. pondělí a středa.

Elektronická obsluha občana

Klienty žádáme, aby při vyřizování svých záležitostí preferovali elektronickou formu.
Pro veřejnost bude otevřena podatelna v budově radnice (Masarykovo nám. 40., přízemí) a podatelna v budově v Zámecké ulici v uvedených časech.