Dnes
Teplota: 2.7 °C

Odbor životního prostředí

Ilustrační obrázek

Jednorázový svoz nebezpečných a objemných odpadů

Pátek, 2.10.2020

Město Náchod prostřednictvím Technických služeb s.r.o. provede jednorázový svoz nebezpečných a objemných odpadů.

Ilustrační foto Ilustrační foto

Velkoobjemový svoz rostlinného odpadu

Středa, 4.3.2020

Městský úřad Náchod, odbor životního prostředí, upozorňuje občany, že od 12. týdne letošního roku (od 16. 3.) začíná velkoobjemový svoz rostlinného odpadu.

Ilustrační foto Ilustrační foto

Jednorázový svoz nebezpečných a objemných odpadů

Čtvtek, 12.9.2019

Město Náchod prostřednictvím Technických služeb s.r.o. provede jednorázový svoz nebezpečných a objemných odpadů.

Nejsme líní, třídíme baterie

Sobota, 15.6.2019

Město Náchod bylo dnes dopoledne dvanáctou zastávkou týmu Recyklojízda, který v těchto dnech projíždí Českou republiku od východu na západ, aby podpořil třídění a recyklaci baterií.

Starší zprávy

Provoz MěÚ Náchod od 23. 11. 2020


 Úřad:

   po    8.00-13.00
   út    dle tel. dohody
   st    12.00-17.00
   čt    dle tel. dohody
   pá    dle tel. dohody


Objednaní klienti dle objednávkového systému v rámci elektronické obsluhy občana si mohou vyřídit své záležitosti v časech, na které jsou objednaní (příp. budou kontaktováni pro možnost přesunu termínu).

Provoz objednávkového systému zůstane tedy zachován v následujícím období s omezením na uvedené dny, tj. pondělí a středa.

Elektronická obsluha občana

Klienty žádáme, aby při vyřizování svých záležitostí preferovali elektronickou formu.
Pro veřejnost bude otevřena podatelna v budově radnice (Masarykovo nám. 40., přízemí) a podatelna v budově v Zámecké ulici v uvedených časech.

Provoz MěÚ Náchod od 23. 11. 2020


 Úřad:

   po    8.00-13.00
   út    dle tel. dohody
   st    12.00-17.00
   čt    dle tel. dohody
   pá    dle tel. dohody


Objednaní klienti dle objednávkového systému v rámci elektronické obsluhy občana si mohou vyřídit své záležitosti v časech, na které jsou objednaní (příp. budou kontaktováni pro možnost přesunu termínu).

Provoz objednávkového systému zůstane tedy zachován v následujícím období s omezením na uvedené dny, tj. pondělí a středa.

Elektronická obsluha občana

Klienty žádáme, aby při vyřizování svých záležitostí preferovali elektronickou formu.
Pro veřejnost bude otevřena podatelna v budově radnice (Masarykovo nám. 40., přízemí) a podatelna v budově v Zámecké ulici v uvedených časech.